روسی گیس کی بندش، جرمنوں نے موسم سرما کے لیے متبادل راستہ ڈھونڈ لیا


برلن: جرمنی میں گیس کی کمی کے خوف سے الیکٹرک ہیٹرز کی فروخت میں اضافہ ہو گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق رواں برس کے موسم سرما کے حوالے سے جرمنی میں گیس کی کمی کے حوالے سے خدشات عروج پر ہیں، کیوں کہ روس کی طرف سے یورپ بالخصوص جرمنی کو گیس کی فراہمی بڑی حد تک رک گئی ہے۔

جرمن میڈیا کے مطابق ملک میں موجود ذخیرہ شدہ گیس ختم ہونے کے بعد شاید اس حد تک گیس بھی دستیاب نہ ہو جو گھروں کو گرم رکھنے کے لیے استعمال ہو سکے، جس کے سبب گیس کی قیمت میں کئی گنا اضافہ ہو چکا ہے۔

دوسری طرف اس صورت حال میں جرمنوں نے متبادل راستہ بھی ڈھونڈ لیا ہے، اور وہ الیکٹرک ہیٹرز خرید کر سردی کا مقابلہ کرنے لگے ہیں۔

گروتھ فار نالج (GfK) نامی مارکیٹ ریسرچ کمپنی کے مطابق رواں برس کے آغاز سے اب تک جرمنی میں 9 لاکھ 58 ہزار الیکٹرک ہیٹرز فروخت ہو چکے ہیں۔

روسی گیس کی بندش، موسم سرما کیسے گزرے گا؟ یورپی ممالک پریشانی کا شکار

جنوری سے اگست 2022 کے دوران جرمنی میں الیکٹرک ہیٹرز کی فروخت میں گزشتہ برس کی اسی مدت کے مقابلے میں 76 فی صد اضافہ ہوا ہے۔

دل چسپ امر یہ ہے کہ جرمنی کے برعکس برطانیہ، فرانس، اسپین اور اٹلی میں الیکٹرک ہیٹرز کی فروخت میں گزشتہ برس کی فروخت کے مقابلے میں 5.1 فی صد کی کمی واقع ہوئی ہے، جس سے اندازہ ہوتا ہے کہ جرمنی میں افراتفری میں الیکٹرک ہیٹرز کی خریداری کا سلسلہ بڑھا ہے۔

اس صورت حال میں الیکٹرک ہیٹرز کی لاگت میں بھی اضافہ ہو گیا ہے، اور اس سے بجلی کی طلب بڑھنے کا خدشہ بھی پیدا ہو گیا ہے۔

About admin

Check Also

‘ملکی معیشت نقصان میں ہے، پاکستان کو مستحکم حکومت چاہئے’

اسلام آباد: سابق وزیرخزانہ شوکت ترین کا کہنا ہے کہ ہماری معیشت نقصان میں ہے،پاکستان …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *