پیٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں نمایاں کمی، رپورٹ میں اہم انکشاف


اسلام آباد : پاکستان میں گزشتہ چند ماہ کے دوران پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ہونے والے اضافے نے عوام کی قوت خرید کو بھی متاثر کیا ہے، جس کے سبب پیٹرول کی فروخت میں نمایاں کمی سامنے آئی ہے۔

اس حوالے سے جاری رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی میں ملک میں پیٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں سالانہ بنیادوں پر23 فیصد کی کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔

آئل کمپنیزایڈوائزری کمیٹی اورانڈسٹری کے اعداد و شمار کے مطابق جولائی سے لے کر ستمبر2022 تک کی مدت میں ملک میں 4.49 ملین ٹن پیٹرولیم مصنوعات کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ مالی سال کی اسی مدت کے مقابلہ میں 23 فیصد کم ہے۔

ستمبر کے مہینہ میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں سالانہ بنیادوں پر22 فیصد کی کمی ریکارڈ کی گئی، ستمبر میں ملک میں 1.525 ملین ٹن پیٹرولیم مصنوعات کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ سال ستمبر میں 1.962ملین ٹن تھی۔

اعداد و شمار کے مطابق پہلی سہ ماہی میں ملک میں1.160ملین ٹن پیٹرول کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ مالی سال کی اسی مدت کے مقابلہ میں 21 فیصد کم ہے۔

ماہ ستمبرمیں ملک میں 0.628 ملین ٹن پیٹرول کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ سال ستمبر کے مقابلہ میں22 فیصد کم ہے۔ گزشتہ سال ستمبر میں ملک میں0.804 ملین ٹن پیٹرول کی فروخت ریکارڈ کی گئی تھی۔ پہلی سہ ماہی میں ملک میں ہائی اسپیڈ ڈیزل کی فروخت میں سالانہ بنیادوں پر30 فیصد کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔،

پہلی سہ ماہی میں ملک میں 1.460 ملین ٹن ہائی اسپیڈ ڈیزل کی فروخت ریکارڈ کی گئی، ستمبر میں ملک میں 0.520ملین ٹن ہائی اسپیڈڈیز لکی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ سال ستمبر کے مقابلہ میں 26 فیصد کم ہے، گزشتہ سال ستمبرمیں ملک میں 0.707 ملین ٹن ہائی اسپیڈ ڈیزل کی فروخت ریکارڈ کی گئی تھی۔

پہلی سہ ماہی میں ملک میں 0.983 ملین ٹن فرنس آئل کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ مالی سال کی پہلی سہ ماہی کے مقابلہ میں 23 فیصد کم ہے۔

ستمبر کے مہینہ میں 0.305 ملین ٹن فرنس آئل کی فروخت ریکارڈ کی گئی جو گزشتہ سال ستمبر کے مقابلہ میں 24فیصد کم ہے، گزشتہ سال ستمبر میں ملک میں 0.399 ملین ٹن فرنس آئل کی فروخت ریکارڈ کی گئی تھی۔


About admin

Check Also

ٹی ڈی اے کے سابق سربراہ ایس ایم منیر انتقال کرگئے

کراچی: شہر قائد کی معروف کاروباری شخصیت ایس ایم منیر مختصر علالت کے بعد خالق …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *