ایل پی جی ڈسٹری بیوٹرز نے سڑکوں پر آنے کا اعلان کردیا، مگر کیوں؟


کراچی: سیلاب کے آڑ میں ایل پی جی کی قیمت پر ہوشربا اضافے پر چیئرمین ایل پی جی ڈسٹری بیوشن عرفان کھو کھر نے اہم اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ایک بیان میں چیئرمین ایل پی جی ڈسٹری بیوشن عرفان کھو کھر نے کہا کہ پاکستان میں الٹی گنگا بہتی ہے، اوگرا نے ماہ ستمبر کے لئے ایل پی جی کی قیمت میں 6 روپے فی کلو کمی کرتے ہوئے 212 روپے فی کلو مقرر کی تھی جس کے بعد گھریلو سلنڈر 2496 روپے کا ہوا تھا

انہوں نے بتایا کہ اطلاعات مل رہی ہیں کہ سیلاب کے آڑ مں ایل پی جی کی قیمت میں تیسری بار بلاجواز اضافہ کیا گیا ہے، جس کے باعث گھریلو صارفین کے لئے ایل پی جی 10 روپے فی کلو جبکہ کمرشل سلنڈر کی قیمت میں 400 روپے کا اضافہ ہوگیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:سونا ہزاروں روپے مہنگا، ڈالر کا ملا جلا رجحان

عرفان کھو کھر کا کہنا تھا کہ ملک بھر میں ایل پی جی کی قیمت میں 50 سے 70 روپے فی کلو زائد وصول کئے جارہے ہیں،گلگت بلتستان اور پہاڑی علاقوں میں ایل پی جی کی فی کلو قیمت 300 روپے ہوچکی جس کے باعث گھریلو سلنڈر 2496 کے بجائے 3600 میں فروخت ہورہا ہے۔

چیئرمین ایل پی جی ڈسٹری بیوشن عرفان کھو کھر کا کہنا تھا کہ حکومت معاملے پر خاموش تماشائی بنی ہوئی ہے جبکہ غریب صارفین لٹ رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ملک بھر ایل پی جی ڈسٹری بیوٹرز نے احتجاج کی کال دے دی ہے، اگر دس ستمبر تک حکومت نے قیمتیں کنٹرول نہ کی تو ملک گیر ہڑتال ہوگی۔

About admin

Check Also

تمام اسمارٹ فونز کے لیے ایک ہی چارجر، یورپی یونین کا بڑا فیصلہ

یورپی یونین نے اسمارٹ فون کے صارفین کی بڑی مشکل حل کردی، اب تمام موبائل …

Leave a Reply

Your email address will not be published.