انڈونیشیا نے دنیا کو بڑی پریشانی میں مبتلا کر دیا


جکارتہ: دنیا کے سب سے بڑے پام آئل پروڈیوسر نے برآمدات پر پابندی لگا دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق انڈونیشیا نے جمعہ کے روز اعلان کیا ہے کہ وہ سب سے زیادہ استعمال ہونے والے سبزیوں کے تیل کی برآمدات پر پابندی عائد کرنے جا رہا ہے۔

ماہرین کے مطابق یہ ایک حیران کن اقدام ہے جو عالمی سطح پر اشیائے خورو نوش کی مہنگائی میں مزید اضافہ کر سکتا ہے۔

یہ کوکنگ آئل کیک سے لے کر کاسمیٹکس تک کی مصنوعات میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے، اس کے خام مال کی ترسیل کو روکنے سے عالمی سطح پر پیکڈ فوڈ پروڈیوسرز کے اخراجات بڑھ سکتے ہیں، خیال رہے کہ انڈونیشیا پام آئل کی عالمی سپلائی کا نصف سے زیادہ حصہ رکھتا ہے۔

انڈونیشیا کے صدر جوکو ویڈوڈو نے ایک ویڈیو نشریات میں کہا کہ وہ فوڈ پروڈکٹس کی اپنے ملک میں دستیابی کو یقینی بنانا چاہتے ہیں، کیوں کہ روس کی طرف سے فصل پیدا کرنے والے بڑے ملک یوکرین پر حملے کے بعد عالمی سطح پر اشیائے خورد و نوش کی مہنگائی ریکارڈ حد تک بڑھ گئی ہے۔

انھوں نے کہا کہ میں اس پالیسی کے نفاذ کی نگرانی اور جانچ کروں گا تاکہ مقامی مارکیٹ میں کوکنگ آئل کی دستیابی وافر اور سستی ہو۔

ٹریڈ باڈی سالوینٹ ایکسٹریکٹرز ایسوسی ایشن آف انڈیا (SEA) کے صدر اتل چترویدی نے کہا کہ اس اعلان سے سب سے زیادہ ہندوستانی خریدار اور عالمی سطح پر صارفین کو نقصان پہنچے گا، یہ اقدام انتہائی بدقسمتی اور مکمل طور پر غیر متوقع ہے۔

انڈونیشیا کی جانب سے یہ پابندی 28 اپریل سے نافذ العمل ہوگی، تاہم اس اعلان کے سامنے آتے ہی متبادل سبزیوں کے تیل کی قیمتوں میں اضافہ ہو گیا ہے، دوسرا سب سے زیادہ استعمال ہونے والا سبزیوں کا تیل سویا بین شکاگو بورڈ آف ٹریڈ میں 4.5 فی صد اضافے کے ساتھ 83.21 سینٹ فی پاؤنڈ کی ریکارڈ بلند ترین سطح پر پہنچ گیا ہے۔

انڈونیشیا خام پام آئل کو کھانا پکانے کے تیل کے لیے استعمال کرتا ہے، اس کی عالمی قیمتیں اس سال تاریخی بلندیوں پر پہنچ گئی ہیں، کیوں کہ رواں سال اس کی طلب میں جتنا اضافہ ہوا، اتنا ہی انڈونیشیا اور ملائیشیا کی جانب سے اس کی کم پیداوار ہوئی، نیز انڈونیشیا نے جنوری میں پام آئل کی برآمدات کو محدود کرنے کا قدم اٹھایا جسے مارچ میں اٹھا لیا گیا۔

About admin

Check Also

چائے کم پیئیں، ملک بھر کی یونیورسٹیز کو ستو اور لسی کو پروموٹ کرنے کی ہدایت

ہائیر ایجوکیشن کمیشن نے وفاقی وزیر احسن اقبال کے چائے کم پینے کے مشورے کو …

Leave a Reply

Your email address will not be published.