اوپو نے پاکستان میں پہلا سونی الٹرا سینسنگ سیلفی سینسر کے ساتھ نیا اوپو ایف 21پروOPPO F21 Professional متعارف کرادیا


معروف بین الاقوامی اسمارٹ فون بنانے والے کمپنی OPPOنے انتہائی جدید Fسیریز کے ساتھ سب سے زیادہ منتظر OPPO F21 Proمتعارف کرادیاہے ۔ بہترین OPPO F21 Proملک کے پہلے Sony IMX709الٹرا سینسنگ سیلفی سینسر کے ساتھ ایک شاندار ڈیزائن اور فلیگ شپ کیمرہ سسٹم پیش کررہا ہے، ساتھ ہی پہلی اور واحد مائیکرو لینس کی خصوصیات سے تصویر لینے کا بہترین تجربہ حاصل ہوگا۔

فون پائیدار فائبر گلاس لیدر سے لیس ہے جو دلکش سن سیٹ اورنج رنگ میں دستیاب ہے۔ اس کا غیر معمولی فلیٹ ایج ڈیزائن خاص طور پر تیار کیا گیا ہے تاکہ فون استعمال کرنے والوں کو ایک شاندار تجربہ فراہم کیا جاسکے۔ OPPO F21 Proکی فروخت کا آغاز ہفتہ 16اپریل 2022سے 52,999 روپے میں کردیا جائے گا۔

OPPO F21 Pro

سیلفی کے ماہر اور رہنما، OPPOنے اپنا بہترین اسمارٹ فون OPPO F21 Proلاہور میں بروز پیر مقامی ہوٹل میں متعارف کرایا۔ تقریب کی میزبانی معروف اداکارہ اور ماڈل عائشہ عمر نے کی۔ تقریب میں معروف ، سماجی شخصیات اور بلاگرز سمیت میڈیا کے نمائندوں نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔ OPPOکے برانڈ ایمبیسیڈرز ماہرہ خان اور فواد خان نے نئے OPPO F21 Proکی رونمائی کی اورابتدائی تجربہ کے ساتھ لوگوں کو بتایا کہ کس طرح یہ فون ان کی شخصیت اور طرز زندگی کے عین مطابق ہے اور نوجوان اس فون سے کس طرح خوشگوار تجربہ حاصل کر سکتے ہیں۔

اس موقع پر OPPOپاکستان Approved Unique Distributorکے سی ای او Mr George Longنے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ OPPOسیلفی کا ماہر اور رہنما ہے، جدید ترین ٹیکنالوجی، مصنوعات کی خصوصیات اور دلکش مہم کے ساتھ اسمارٹ فون انڈسٹری میں تیزی سے مقبولیت حاصل کر رہا ہے۔ نیا OPPO F21 Proاسمارٹ فون کی دنیا کا ایک ستارہ ہے جو ہر طرح کے صارفین کیلئے بہترین ہے۔ یہ فون سیلفی کے شوقین اور فوٹو گرافرز کیلئے ایک بہترین ڈیوائس ہے، اس میں بس یہی خصوصیات نہیں بلکہ، اس فون میں بہت سے دیگر خصوصیات ایسی بھی موجود ہیں جو اسے طاقتور بناتی ہیں جیسے ریٹرو سن سیٹ فائبر گلاس لیدر کے ساتھ بہترین اور منفرد ڈیزائن شامل ہے۔

OPPO F21 Pro

انہوں نے کہا کہ رواں سال پاکستان کی سب سے زیادہ مشہور جوڑی ماہرہ خان اور فواد خان کے ساتھ ایک ایسی پروڈکٹ کیلئے مثالی فون کے طور پر شراکت کی جو ان کی شخصیات کے مطابق ہو جو دوسروں میں نہیں ہے۔ OPPO F21 Proمیں وعدے کے مطابق پہلا مائیکرو لینس نصب ہے جو 15سے 30گناہ تک زوم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ جو کپڑے، جلد، بال ، پودے اور چھوٹے سے چھوٹے کیڑوں کی بھی بہترین تصویر کھینچ سکتا ہے۔ یہی نہیں مائیکرو لینس کے گرد آربٹ لائٹ کیمرے کیلئے فل لائٹ کا کام کرتا ہے جس سے اعلیٰ معیار کی بہترین تصویر لی جاسکتی ہے۔

OPPO F21 Proمیں سیلفی کیلئے Sony IMX709 سیلفی سینسر نصب ہے جو 60فیصد زیادہ روشنی کیلئے حساس ہے جبکہ 35فیصد بہتر تصویر لینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ Sony HDRمصنوعی ذہانت (AI) کے استعمال سے روشنی، تصویر کی نوعیت اور بہتر کوالٹی کی سیلفی لیتا ہے۔ OPPO F21 Proمیں پشت پر ٹرپل ریئر کیمرہ ہے جو 64میگا پکسل کی تصویر، 2میگا پکسل کا مائیکرو سینسر اور 2میگا پکسل کا ڈیپتھ لینس کا حامل ہے جبکہ سامنے کی جانب 32میگا پکسل کا سیلفی کیمرہ ہے۔ یہی نہیں OPPO F21 Proکا پشت پر نصب 64میگا پکسل کیمرہ سپر ریزولوشن ایلگوریتھم کے ذریعہ 108میگا پکسل کی تصویر لینے کی بھی صلاحیت رکھتا ہے جس سے تصویر انتہائی واضح ہوجاتی ہے۔

OPPO F21 Pro

فون کی دیگر خصوصیات میں 4500mAhکی طاقتور بیٹری ہے جو SUPERVOOCکے 33Wفلیش چارجر سے چارج کرتا ہے، وائی فائی 5، یوایس بی ٹائپ سی کنیکٹر، 3.5mmہیڈ فون جیک، v5.1بلو ٹوتھ، کے علاوہ اور بہت کچھ سرفہرست ہے۔ جبکہ نیا OPPO F21 Professional میں 8GB RAM اور 128 GB ROMموجود ہے ۔ تاہم OPPOکی RAM Expansionٹیکنالوجی سے 5GB RAMمزید Expansionبھی کی جاسکتی ہے۔

About admin

Check Also

پاکستان اور افغانستان کے درمیان تجارت میں نمایاں اضافہ

اسلام آباد : پاکستان اور افغانستان کے درمیان تجارت میں نمایاں اضافہ ریکارڈ کیا گیا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *