پاکستان میں امریکی ڈالر کی قیمت ، نیا ریکارڈ قائم

کراچی : امریکی ڈالر کی قیمت ملکی تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی، انٹر بینک اور اوپن مارکیٹ میں 177 سے تجاوز کرگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ڈالر کی اونچی اڑان کاسلسلہ نہ تھم سکا ، کاروباری ہفتے کے آخری روز بھی انٹربینک اور اوپن مارکیٹ میں روپے کے مقابلے ڈالر کی قدر میں اضافہ ہوا اور ڈالر کی قیمت بدستور ریکارڈ سطح برقرار رہی۔

انٹر بینک میں 37 پیسے مہنگا ہوکر 177 روپے 2 پیسے پر پہنچ گیا، فاریکس ڈیلرز کا کہنا ہے کہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر 177 روپے 90 پیسے میں فروخت ہو رہا ہے۔

اسٹیٹ بینک کے مطابق کل ڈالر 176 روپے 48 پیسے پر بند ہوا تھا اور آج صبح سے ہی انٹر بینک میں ڈالر کی طلب میں اضافہ دیکھا جا رہا ہے۔

ایکسچینج کمپنیز ایسوسی ایشن آف پاکستان کے جنرل سیکریٹری ظفر پراچہ نے روپے کی قدر میں ریکارڈ کمی کی وجہ امدادی پیکیج کی مد میں سعودی عرب کی جانب سے فراہم کیے جانے والے فنڈز کی آمد میں تاخیر اور ملک کے بڑھتے ہوئے درآمدی بل کو قرار دیا۔

فاریکس ایسوسی ایشن آف پاکستان کے صدر ملک بوستان نے بھی بڑھتے ہوئے درآمدی بل اور تجارتی خسارے کو ڈالر کی قیمت میں اضافے کا ذمہ دار قرار دیا۔

The publish پاکستان میں امریکی ڈالر کی قیمت ، نیا ریکارڈ قائم appeared first on ARYNews.television | Urdu – Har Lamha Bakhabar.

About admin

Check Also

آئی فون استعمال کرنے والے ہوجائے ہوشیار

دبئی: متحدہ عرب امارات نے آئی فون صارفین کو جھوٹے پیغامات سے بچنے کیلئے وارننگ …

Leave a Reply

Your email address will not be published.