وزارتِ‌ خزانہ نے عالمی بینک کی رپورٹ‌ کو مسترد کردیا –

اسلام آباد: وزارتِ خزانہ نے عالمی بینک کی جانب سے جاری ہونے والی معاشی تخمیانے کی پ وج ہے د مستر در م ر ےید مستر ترد

وزارت خزانہ کی جانب سے عالمی بینک کی رپورٹ کے حوالے سے جاری میں کہا گیا ہے کہ معاشی ترقی کے بہارے میں خ محقیقی بیرے میں ی مین بیرے میں نرلڈ بیرے میں نرلڈ بی مہنگائی میں کمی کے لیے انتظامی اور پالیسی اقدامات جاری ہیں۔

وزارت خزانہ کے مطابق ایک سال میں چینی کی عالمی قیمت میں 53.6 فیصداضافہ ہوا, جبکہ مقامی سطح پرچینی 13.5 فیصد مہنگی ہوئی, اسی طرح عالمی سطح پرپام آئل فیصد 48.4, 54.Four سویابین فیصدمہنگاہوا اور کوکنگ آئل 37.Three فیصد, گھی کی مقامی قیمت 40 7 فیصد بڑھ گئی۔

وزارتِ خزانہ نے کہا کہ گندم کی عالمی قیمت میں 20 فیصداضافہ ہوا جبکہ پاکستان میں گندم کاآٹا 19.Three فیصد مہنگاہوا۔

وزارتِ خزانہ نے کہا کہ خام تیل کی عالمی قیمت ایک سال میں 81.5 فیصدبڑھی ، پاکستان میں پٹراول 16.5 فیصد ، ڈیزل 10.eight فیصد مہونگا د ونگا

ترجمان وزارت خزانہ نے کہا کہ عالمی بینک کا موجودہ سال دوران معاشی شرح 3.Four 3.Four فیصد رہنے کا تخمینہ غلط ہے, موجودہ مالی کی معیشت 5 فیصد شرح سے ترقی کرے گی جبکہ میں مینوفیکچرنگ میں 2.Three فیصد بہتری آئی.گنے, چاول, مکئی ، کپاس کی فصل میں بھی بہتری کا امکان ہے۔

وزارت خزانہ کا کہنا تھا کہ زرعی شعبے میں شرح نمو 2.eight فیصد ہے, صنعت کے شعبے میں شرح نمو 3.6 فیصد, خدمات کے شعبے میں شرح نمو 4.Four فیصد ہے, رواں سال گندم کی پیداوار 2 کروڑ 75 لاکھ ٹن رہی جبکہ مکئی کی پیداوار 89 لاکھ ٹن رہی۔

قبل ازیں عالمی بینک کی جانب سے جاری رپورٹ میں کہا گیا کہ مالی سال 2021 کے دوران پاکستان میں معاشی ترقی کی شرح 3.94 فیصد رہی جبکہ مالی سال 2022 میں معاشی ترقی کی شرح 3.Four فیصد رہنے کا امکان ہے.

Feedback



About admin

Check Also

ٹی ڈی اے کے سابق سربراہ ایس ایم منیر انتقال کرگئے

کراچی: شہر قائد کی معروف کاروباری شخصیت ایس ایم منیر مختصر علالت کے بعد خالق …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *