نیب زدہ افسران کی تعیناتی پر آج ہی رپورٹ طلب

سرکاری محکموں میں نیب زدہ افسران عہدوں کے خلاف پر سندھ ہائیکورٹ میں جامع رپورٹاس کرانے کر عادال م ر عادال ن وکیل عظہوال می ب

سندھ ہائی کورٹ میں جسٹس صلاح پنہور میں کو عہدوں پر رکھنے کے خلاف حکام پر برہےمی اظہار کر،تے ہہو نے ر م طہو نے ہر عم ہہو نے ہر عم ہہو نے ہر ب

جسٹس صلاح الدین پنہور نے کیس کی سماعت میں ریمارکس ہوئے کہا کہ عدالت کو دھوکہ دینے کی کی جاہی اج

عدالت نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ ہم چیف سیکریٹری سیکریٹری سیکریٹری کو بلا کر توہین عدالت کارروائی شروع کرتے ہیں, ہم اور متعلقہ افسران پر فرد جرم ٹرائل شروع کرتے ہیں.

ایڈیشنل سیکریٹری نے عدالت کو بتایا کہ سندھ میں 17 مختلف محکموں میں کرپٹ افسران کی نشاندہی ہوئی ہے, سرکاری وکیل نے کہا کہ نے کرپٹ افسران سے متعلق رپورٹ عدالت میں جمع کرادی ہے.

جسٹس صلاح الدین پنہور نے استفسار کیا کہ آپ لوگ بھی نیب پر انحصار کر رہے ہیں؟ سندھ حکومت کے افسران سو رہے ہیں؟ آپ لوگوں کو معلوم نہیں سزا یافتہ افسران محکموں میں کام کر رہے ہیں؟

عدالت نے استفسار کیا کہ محکمہ جنگلات اور تعلیم میں کتنے نیب ذدہ افسران تعینات ہیں؟ اس پر ایڈیشنل سیکرٹری نے بتایا کہ محکمہ جنگلات میں 13 افسران سزا یافتہ ہیں۔

اسسٹنٹ ایڈووکیٹ جنرل نے عدالت کو بتایا کہ ہر محکمے کا فوکل پرسن عدالت میں موجود ہے۔

فوکل پرسن محکمہ تعلیم نے عدالت میں کہا کہ عدالت حکم حکم مجھے رات میں ملا ہے ، پر عالا ہے ، پر عدالت نے ب؟می کا ن ےوئےو کہلو کن ےوئے کیا کوئی پیدل پیغام لے کر گیا تھا؟

جسٹس صلاح الدین پہنور نے کہا کہ ہمیں آج ہی رپورٹ رپورٹ ورنہ چیف سیکرٹری کو بلزیائیں ال موقع پکیم الاس موقع پمکیم عکالد عود ع ترد عود عوقفہم پمر عدالد عقفہود ع تود



About admin

Check Also

عمران خان نے جہاں ہاتھ ڈالا وہاں تبدیلی نہیں تباہی آئی، بلاول بھٹو

پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *