نہار منہ گرم پانی پینے کے جسم پر حیرت انگیز اثرات

خالی پیٹ گرم پانی پینا بےشمار فوائد کا حامل ہے ، کہا جائے کہ گرم پانی مجموعی ججماانکے کے لیے دیااا کے لیے داوا ن ن ہےمل داوا ن ن ن بتو ت

طبی ماہرین کے مطابق انسانی جسم کا 60 فیصد سے زائد پانی پر مشتمل ہے جس میں دماغ اور دل کا 73 فیصد حصہ پانی ہے, انسانی کے لیے پانی کی مقدار نہایت ضروری ہے, ماہرین کی پانی کا استعمال تجویز کیا جاتا ہے.

ہر بالغ انسان کو دن میں کم از کم پینا چاہیے جبکہ اگر اس کی مقدار بڑھا کر eight سے 12 گلاس کے درمیاااضح درم ےان اوو درم ان اوکیے ی درم ان اوکیے لیت جتن حی

روزانہ کی بنیاد پر نہار منہ, ناشتے سے قبل four سے 6 گلاس پانی پینا معمول بنا لیا جائے تو سارا دن و چوبند اور متحرک گزرتا جبکہ صحت سمیت خوبصورتی بھی مثبت اثرات آتے گرم سے تھوڑا سا زیادہ گرم (اتنا گرم کے زبان نہ جلے اور پینے میں آسانی ہو) کر کے استعمال کیا جائے تو اس کے فوائد سو گنا بڑھ جاتے ہیں۔

جاپانی طبی ماہرین کے مطابق نہار منہ گرم پانی معمول بنا لیا جائے تو اس نتیجے میں شدید سر درد (مائیگرین) ہائی بلڈ پریشر, خون کی جوڑوں کا درد, دل کی دھڑکن کا دم تیز یا آہستہ ہوجانا, مرگی کاعلاج, ضدی پیٹ کی چربی, کولیسٹرول, شدید چینی, دمہ, کالی کھانسی, رگوں میں جم جانے کے خون بہاؤ میں رکاوٹ, کی تیزابیت, بھوک کم بیماری جو آنکھ کان گلے سے متعلق ہو اس کا علاج گرم پانی سے کیا جا سکتا ہے.

نہار منہ گرم پانی پینا جاپانی میں جس شمار فوائد مرتب ہوتے ہیں ، منہ گرم پانی سے دماغ طریقے کر. دینا دیتے ہیں۔

نہار منہ گرم پانی پینے کے نتیجے میں صحت پر حاصل ہونے والے حیرت انگیز فوائد میں سے چند مندرجہ ذیل ہیں:

دن کا آغاز گرم پانی سے کریں

6 سے eight گھنٹے کی نیند کے بعد اگر کم از ایک یا دو گلاس نہار منہ گرم پانی پی جائے تو اس سے بدن کی کمی دور ہوجاتی ہے, ناشتے سے قبل نیم گرم پانی پینے سے مزید فوائد ہوتے ہیں, صبح اٹھتے ہی چائے یا کافی کے استعمال کے بجائے گرم پانی پینا چاہیے۔

موٹاپے سے نجات کے لیے

نہار مُنہ نیم گرم پانی جہاں بلا وجہ بھوک دیتا وہیں یہ جسم کی اضافی کو پگھلانے میں مددگار ہوہے ہُا

میٹا بالزم تیز کرتا ہے

0

دماغ کی کارکردگی کے لیے مفید

ماہرین کے مطابق انسانی دماغ 73 فیصد پانی پر مشتمل ہوتا اسی لیے پانی کی وافر مقدار دماغ کے لیے ضروری ہے, اگر صبح کے وقت four سے 6 گلاس نیم گرم پانی پی لیا جائے تو دن صحت کے لیے مثبت ہوتی.

مضر صحت مادوں کا صفایا

رات کو گہری نیند سے جسم کی ٹوٹ پھوٹ ہے گویا بدن اپنی مرمت آپ ہے, سوتے وقت مرکبات بھی خارج ہوتے ہیں, صبح بیدار ہوتے پانی پینے سے جسم عمل تیز ہوجاتا, دماغ کے علاوہ پانی پھیپھڑوں اور گردوں کی کارکردگی بھی بہتر بناتا ہے.

تناؤ کم کرتا ہے

اگر آپ روزانہ ورزش کرنے کے ہیں اکڑ سامنا کر رہے ہیں تو پانی شامل کر عادت جسم مدد دیتی. جس میں کمی آتی ہے۔

ایک تحقیق میں بتایا کیا گیا ہے کہ گرم پانی یا دودھ پینے سے ذہنی اور اعصابی تناؤ میں نمایاں کمی آتی ہے۔

نہار مُنہ پانی پینے کا صحیح طریقہ:

روزانہ صبح اٹھتے ہی کوئی بھی کام شروع کرنے سے پہلے four سے 6 گلاس نیم گرم پانی کے پی لیں اگر چار یا چھے گلاس مشکل ہو تو شروع میں یہ عادت آہستہ آہستہ پانی کی مقدار کو بڑھا اسے چار گلاسوں پر اور پھر چھے گلاسوں پر لے آئیں۔

پانی پینے کے بعد پونے گھنٹے تک ناشتہ نہ کریں اور کُچھ کھائیں ، 45 منٹ کے بعد اپنے کا کا کریں اموم ۔ارا در امم سارا دن پیمعمول سا قمعر ب

صبح کے ناشتے کے بعد ، دوپہر اور رات کے کے بعد 2 گھنٹے تک کُچھ مت کھائیں اور نہ ہی کُچھ پیئں ، 2 گھنٹے ب بعد نیما گر پئیںرم کرت بڑ ر.



About admin

Check Also

عالمی ادارہ صحت نے منکی پاکس بیماری کا نیا نام ’ایم پوکس‘ تجویز کر دیا

عالمی ادارہ صحت نے منکی پوکس بیماری کا نیا نام ’ایم پاکس‘ تجویز کر دیا۔ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *