وفاقی وزیر کی بے اختیاری؟

٭وفاقی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں سندھ سے رکھنے والے ایک وفاقی وزیر کی ” بے اخاخاری ککہگ مذکورہ وفاقی وزیر ماضی میں سینٹ کے چیئرمین کے عہدہ علاوہ کئی کلیدی عہدوں پر بھی تعینات ہیں .یار لوگوں کہنا ہے کہ ” کپتان ” کی مرضی کے بغیر کابینہ میں شامل کیا گیا ہے اور ان کو وزیر بنایا گیا ہے اس میں تک حکومت کی وجہ سے کوئی قابل کام بھی شروع نہ .ان کی وزارت سے میں تبدیل بیوروکریٹ آئی ہے کہ ” نجکاری ” کے سلسلہ میں کی جانے والی تمام منصوبہ بندی کی راہ میں سب سے بڑی رکاوٹ حکومت کی بدلتی ہوئی ترجیحات ہیں.

یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ کے انتخابات میں شکست ہونے والے سابق وفاقی وزیر خزانہ ذاتی مخالفت کی وجہ سے وفاقی وزیر نہیں دیتے تھے خبر رکھنے والوں کا کہنا ہے کہ کچھ ” ناگزیر وجوہات ” کی بنیاد پر وہ ابھی تک کابینہ میں شامل رکھے گئے ہیں؟

صوبے اور وفاق کا فیورٹ بیوروکریٹ؟

*وفاقی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں سی پنجاب میں ایک اہم ترین کلیدی پر تعینات اعلی بیوروکریٹ کے شکایات کے حوالہ سے گردش کر بیوروکریٹ کے بارے میں کو براہ راست آگاہ کیا ہے کہ ان کی تعیناتی کی وجہ جاری ہونے والے تبادلوں اور تقرریوں کے احکامات اور تحفظات پر مبنی کہانیاں سننے میں آ رہی ہیں؟

یہ بھی پتہ چلا ہے کہ ” کپتان ” سے خصوصی ملاقات کے دوران بھی مذکورہ بیوروکریٹ کے بارے میں بتایا گیا تو انہوں نے شکایت والے وفاقی وزیر کو صرف الزامات لگانے سے اس اعلی افسر ” کی وجہ سے صوبے میں معاملات ” احسن انداز ” میں چل رہے ہیں اور وہ صوبے کے نظم ونسق کے میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔ اندر کی خبر رکھنے والوں کا کہنا ہے کہ مذکورہ بیوروکریٹ صوبے اور کے ” دونوں بڑوں ” کے ” فیورٹ ” ہیں؟

سابق وفاقی وزیر اور پولیس افسر کا جھگڑا؟

*صوبائی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں ایک سابق وزیر اور حال ہی میں ریٹائرڈ ہونے والے اعلی پولیس افسر کے کسی کاروباری معاملہ پر ہونے ” کئی خبریں گردش کر رہی ہیں. یار لوگوں کا کہنا ہے کہ اپوزیشن سےتعلق رکھنے وفاقی کے برادرنسبتی اور اعلی پولیس افسر مبینہ ” بزنس پارٹنر ” کے درمیان ایک ” کاروباری ڈیل ” کی وجہ سے کروڑوں روپے کے لین کا تنازعہ پیدا ہو گیا. اعلیٰ پولیس افسر نے اپنے ” اثرو رسوخ ” کو استعمال کرتے ہوئے سابق وفاقی وزیر اکے عزیز پر دو ااا عزیز ر دو د د ر دو د د ر دو مدور د ر دو میںدور د ر دو میںدور د تر دو مدور د کر دو میںدور د ر دو میںدورد ر دو میںدد

جب معاملہ حل نہ ہوا تو اعلیٰ پولیس افسر نے سابق وفاقی وزیر کے رشتہ دار کو ایک مقدمہ میں گرفتار کر دیا سابق وفاقی وزیر نے اعلیٰ حکام صورتحال تو پر گرفتار شخص کو رہائی مل رکھنے والئیوں کا ہے کہ خلاف و ن وا ہےو ن ہم ور کرر



About admin

Check Also

کیا مشکل معاشی فیصلوں کا نقصان ’’ن لیگ‘‘ کو ہوگا؟

اس حقیقت کے باوجود کہ اپوزیشن کی جانب سے بڑے بڑے عوامی اجتماعات ٗ جلسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.