three دن میں 5 کلو وزن کیسے کم کیا جا سکتا ہے؟

وزن کا بڑھنا بہت عام اور بات بڑھے جان چھڑانا اور دوبارہ سے سلم نا نہایت مکےل ہے مگر کر اا ل ل کر اد و سزن تکم

کلینیکل ڈائیٹیشن عائشہ ناصر کا کہنا کہ انسان وزن کا سوچ کر ڈائیٹنگ یا ورزش شروع ہے تو اکثر اوقات زوزا ن ن ست آوزا میں ن ست ر

اگر اسی دوران ایک ایسی ڈائیٹ کر لی جائے جس سے three دنوں میں 5 کلو وزن کم ہو جائے تو وزن میںم کم ا دا من ت بر. لیے تیار لیتے ہیں۔

three دنوں مں پانچ کلو وزن کم کرنے کے کی جانے والی ڈائیٹ کا نام ایگ کے دوران دوپہر اور رات کے دوران صرف غذائیں سختی سے منع جبکہ اس ڈائیٹ کو three الگ طرح سے بھی کیا جا سکتا ہے.

ایگ ڈائیٹ کون کر سکتا ہے ، کس کے لیے نقصان ہے ، کیا ہیں ، دوبارہ وزن کو بڑھنے روکا جا سکتا ہے ان سب ککن جور: م سب ککن جوا: م

انڈہ ڈائیٹ

انڈہ ڈائیٹ کی پہلی قسم کے دوران دن میں 6 سے 7 انڈے جا سکتے ہیں, اس کے علاوہ کوئی بھی لینا منع ہے, صبح ناشتے میں 2 سے three انڈے ابال یا نان اسٹک پین میں ایک تیل میں کر کھائے جا سکتے ہیں, دن میں سادہ پانی کے علاوہ صرف گرین ٹی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

اس کی دوسری قسم یہ ہے کے سارے دن میں اور ساتھ میں دودھ کے دو گلاس کر لیں ، اس ڈائیٹ دوران انڈاوں کے گھکول کر ککوت کر

ایگ ڈائیٹ کے دوران دودھ کا استعمال خاطر خواہ دیتا, دودھ سے بہتر ہوگا کہ کا کھانا کسی اور غذا ساتھ تبدیل کر کہ دوپہر مکمل صورت کو ایگ ڈائیٹ کی تیسری قسم بھی کہا جاتا ہے.

ایگ ڈائیٹ کی تیسری صورت یہ ہے کہ دن کا ایک کھانا کسی اور غذا کے تبدیل کر لیں اور دن میں 2 سے three انڈے اپنی غذا میں شامل کر ایگ ڈائیٹ کی تیسری قسم پہلی صحت مند قرار دی جاتی ہے.

ایک ڈائیٹ چھوڑنے کے بعد وزن کا اچانک بڑھنا

ماہرین کے مطابق ایک ڈائیٹ three دن یا 6 دن سے زیادہ, یہ نقصان دہ بھی ثابت ہو سکتی ایگ ڈائیٹ چھورنے کے اچانک بڑھ سکتا جسے روکنے کے لیے ہفتے میں صرف اور دو ہی چاول کھائیں, زیادہ تر دہی, انڈہ, سلاد, پروٹین اور فائبر سے بھرپور غذائیں ، دالیں اور اور مرغی کا اسٹیک بنا کر کھا سکتے ہیں۔

ایگ ڈائیٹ کن افراد کے لیے سختی سے منع ہے؟

ڈائیٹیشن عائشہ ناصر کے مطابق انڈے زردی میں فیٹس موجود ہوتے ہائی ان کولیسٹرول ہے, اسی دل کے مریض اس ڈائیٹ استعمال ہر گز کریں, دل سے متعلق جنہیں ڈائیٹ سے گریز قبض, ہائی بلڈ پریشر اور شوگر کے مریضوں کو بھی ایگ ڈائیٹ کا استعمال بالکل منع ہے۔



About admin

Check Also

خواتین سرجن ہم پیشہ مردوں سے بہتر ہوتی ہیں: تحقیق

—فائل فوٹوجاپان میں ہونے والی حالیہ تحقیق کے مطابق مرد اور خواتین سرجن کی جراحی …

Leave a Reply

Your email address will not be published.