اپوزیشن جماعتوں کی حکومت کے خلاف احتجاج کی تیاریاں

ملک بھر میںاس بار 20 سال بعد پہلی بار ایک ہی روز عید منائی گئی تاہم خیبر پختونخوا میں اس بار بھی دوو عیدیں من خیبر پختونخوا کے قبائلی ضلع شمالی وزیرستان میں ملک بھر سے ایک روز قبل ہی عید منائی گئی۔ شمالی وزیرستان میں منگل کی شام عید کا چاند دیکھنے شہادتیں موصول ہونے کے بعد علمائے طرف سے بدھ ااان ن مالم بھود ن ن علم بدھ ھو ن ن عالم بدھ الن ن عالم بدھ الن ن عالم بدھ الن ن عالم بدھ ال ن ن عمم بدھ

شمالی وزیرستان سے قومی اسمبلی کے محسن اسمبلی وزیر کی طرف سے بھی علاقوں میں عید جبکہ حکومت اور چاند. کی والوں کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا۔

حکومت کی طرف سے علمائے کرام چاند گواہی دینے کے خلاف درج کی جانے والی آر میں عید کے کرنے اور دیکھنے کی گواہی میں ان عوام اس و انتشار کا احتمال پیدا ہوا اور یہ عمل کے لئے نقصان دہ ہے جبکہ یہ احترام رمضان آرڈیننس کی ورزی ہے اور کا اعلان کرنے والے دیکھنے کی گواہی دینے نے کی بے حرمتی کی ہے۔

پی ڈی ایم کی طرف سے کے پر مزید بڑھانے کے لئے بھر پور احتجاج کے بعد آفتاب احمد شیرپائو, کے سربراہ مولانا سے عہدیداروں صدر لیگ امیر مقام کی طرف سے مسلم لیگ کے عہدیداروں اور ملی عوامی پارٹی کے سربراہ محمود خان کی طرف سے پختونخوا عوامی پارٹی کے عہدیداروں کو احتجاج کے لئے کا ٹاسک دے دیا گیا ہے۔

جمعیت علمائے اسلام (س) کے مرکزی امیر اور دفاع پاکستان کے مرکزی چیئرمین مولانا حامد الحق حقانی کی پر صوبے بھر میں جے یو آئی (س) کے عہدیداروں کارکنوں اور اور دینی مدارس کے طلباء کی طرف سے جمعہ یکجہتی بیت المقدس اور یوم فسلطین منایا گیا۔ نماز جمعہ کے اجتماعات میں علمائے کرام کی طرف سے فلسطین میں مسلمانوں کی خونریزی پر سخت احتجاج کیا گیا۔

پشاور میں جماعت اسلامی کے صوبائی امیر سینیٹر مشتاق کی باد اسرائیل ریلی نکالی گئی جمعیت علمائے اسلام (ف) اور فدایان ختم نبوت کی طرف بیت المقدس پر اسرائیلی حملہ گئی.خیبر پختونخوا گردوں کے حملوں اور سیکورٹی فورسز کے اہلکاروں کی ٹارگٹ کلنگ کے بڑھتے ہوئے واقعات سے عوام میں تشویش بڑھتی جا رہی ہے۔

خیبر پختونخوا کے سابق گورنر انجینئر ظفر خیبر پختونخوا گردوں کے حملوں اور ٹارگٹ لکنگ کی ہوئی وارداتوں پر تشویش کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف حکومت کامیاب آپریشن کر کے گردوں خفیہ ٹھکانوں و تربیتی مراکز کا خاتمہ کرنے اور دہشت گردی کی کمر توڑنے سے خیبر پختونخوا میں واپس لوٹ آیا تھا۔

دہشت گردوں و خونریزی کا خاتمہ کر کے عوام کو بنا دیا گیاتھا لیکن دھاندلی سے مسلط حکمرانوں کی نااہلی سے بار پھردہشت گردی اور کلنگ کی وارداتوں میں اضافہ عوام غیر محفوظ ہو گئے ہیں. حکمران عوام کو تحفظ فراہم کرنے کی بجائے انتقامی کارروائیوں میں لگے ہوئے ہیں جس سے دہشت گردی باہیر پھر بڑھ ی ار تحریک استقلال کے مرکزی صدر رحمت وردگ سے کالا ڈیم بنانے کے سلسلے میں آغاز کر دیاگیا ہے اس سلسلے میں رابطے ر

تحریک استقلال کے سربراہ رحمت خان کی سیاسی جماعتوں کو لکھے گئے خط میں کہا گیا کہ ملک میں بجلی بحران سے صنعتی کاروباری سرگرمیاں ٹھپ ہونے بے روزگاری بڑھتی جا ہے و دوسرے ذرائع سے حاصل کی والی والے اخراجات بار بار بجلی قیمتوں میں اضافہ عوام پر بجلی بم جا رہے بننے والی بجلی ہے ڈیم کر بڑے بجلی کی پیداوار میں اضافہ کرکے کو سے نجات جا سکتی ہے صنعتی انقلاب سے ملک ترقی و خوشحالی کی بھی گامزن سکتا ہے اور بے کیا جا سکتا ہے کالا اور بڑے ڈیم بنا کر لاکھوں ایکڑ بنجر زمینوں کو سرسبز و شاداب کر ملک میں زرعی انقلاب لاکر مہنگائی کا خاتمہ بھی کیا جا سکتا ہے۔

بھارت چین اور دوسرے ممالک میں ترقی و خوشحالی کے لئے تیزی سے ڈیم بنائے جا ر ہے ہیں۔ پاکستان میں بھی ضرورت اس بات قابو پانے اور آبی ذخائر کی کے لئے فوری طور بڑے کام کا آغاز کیا پی کی طرف سے المناک سانحہ کو پاکستان کی تاریخ کا سیاہ ترین واقعہ قرار دیتے ہوئے اس کی تحقیقات کا مطالبہ کیا گیا ہے.

اے این پی کے بزرگ سیاستدان و سابق وفاقی وزیر غلام احمد بلور اور اے این پی کے سینئر نائب صدر و وزیراعلی امیر حیدر خان ہوتی نے بارے میں کہا کہ بعد بھی ملوث کرداروں کو بے نقاب نہیں کیا گیا. کراچی میں 12 مئی کو ہونے والا خونریز سانحہ پاکستان کی تاریخ کا سیاہ ترین باب ہے۔ کراچی میں 12 مئی کو عدلیہ کی آزادی کے لئے نکالی جانے پر گولیاں برسا کر خون کی ندیاں بہائی گئیں ان اان ن ب رد سانحہ کےبب سرد



About admin

Check Also

کیا مشکل معاشی فیصلوں کا نقصان ’’ن لیگ‘‘ کو ہوگا؟

اس حقیقت کے باوجود کہ اپوزیشن کی جانب سے بڑے بڑے عوامی اجتماعات ٗ جلسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.