ڈزنی لینڈ کی تعمیر و تاریخ

ماؤس یا والٹ ڈزنی کو کون نہیں جانتا اور اس کے مشہورزمانہ ڈزنی لینڈ کو بھی! اب توکئی ممالک میں ڈزنی لینڈ کھل چکے ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہےکہ 1955 ء میںکھلنے والے پہلے ڈزنی لینڈ کا اصل نقشہ گزشتہ برس کیلیفورنیا میں ایک نیلاامی کےاہور۔ اور ہزر ت ل اس نقشے کو والٹ ڈزنی نے فنڈنگ ​​حاصل کرنے کے لیے فروخت کیا تھا کیونکہ اس کے ہی اسٹوڈیو نے فنڈنی اینے سے کنکر ہاتھ سے بنے اس نقشے کو ڈزنی اور مصور ریمن کی مدد سے بنایا گیا لینڈ کا سب سے فروخت ہونے ڈزےاا حص ہونے ڈزڈزاحا ا ل بھائی ست ےاک ست ون کنےا کے بھاھ ست سن و ال اس نقشے کے مطابق پہلا ڈزنی لینڈ ریزورٹ کیلیفورنیا میں سو ایکڑ کار پارکنگ پر تعمیر کیا گیا تھا۔

ڈزنی لینڈ کی تاریخ یہ ہے والٹ بچوں کے لیے جایا کرتا تھا ، زیادہ کے لیے ہوتی اوڑےر بچاوں ےہ بوا وتی تکے جبوکہ جو جگہیںتکےب تت اس لیے والٹ ڈزنی نے سوچا کہ اسے کوئی ایسا پارک تعمیر کرنا جہاں بچے اور بڑے یکساں طور پر لطف اندوز ہو سکیں ۔ندوز ہو سکیں۔ یہی سوچ کر اس نے مشہور آفاق شہر لاس اینجلس کے گرد و نواح میں اور پر کروایا جہاں بچوں طرح لطف ہونے لگے, دنیا کا سب سے زیادہ مشہور پارک بن گیا اور خاص طور پر ڈزنی لینڈپارک کی سیر کے جانےلگے.جب اس پارک کو کے لیے کھولا گیا تو سیر کی ، جودیکھتے ہی سال دگنی ہوتی گئی۔

ڈزنی لینڈ کی تعمیر و تاریخ

ڈزنی لینڈ کی شہرت کے بعد نے اب اسے طرز کا دوسرا پارک امریکا کے میں تعمیر کرنا چاہیے یہاں ککنے ز لُطف معیشت مود کے لُطف معیشت مود تقریباً دس سال بعد جب پہلے ڈزنی لینڈ میں سیاحوں کی تعداد 65 لاکھ تک پہنچ گئی تو اس نے امریکی رکاااح ا د آج ڈزنی لینڈ امریکاکے علاوہ دیگرممالک جیسے جاپان (ٹوکیو) ، فرانس (پیرس) اور چین (ہانگ کاہےمگ ابور نو م میں شنگھان) میں

اس وقت ڈزنی لینڈ کے تمام پارکس کا شمار میں سب سے زیادہ وزٹ کیے جانے پارکس میں ہوتا ہے صرف کے دونوں ڈزنی لینڈ پارکس کو بھی ڈیڑ قریب سیاح فی پارک سالانہ وزٹ کے لیے آتے ہیں. جب والٹ ڈزنی نے کیلیفورنیا کے شہر ایناہائیم میں اپنے پہلے کا آغاز کیا تو اس وقت شہر میں صرف 7 ہوٹل تھے جن کے کمرے کل ملا کر 87 بنتے تھے اور کھانے کے لیے صرف 34 ریستوران تھے. آج اس شہر میں ڈیڑھ سو سے زائد ہو ٹل جن کے اٹھارہ ہزار سے زائد کمرے ہیں تقریباً تقریباً یست احا ییشب۔ یش

60 سال پہلے اس پارک کی تعمیرپر 17 ملین ڈالر خرچ ہوئے۔ اس کی تعمیر میں 2500 مزدوروں نے والٹ ڈزنی کے 20 برس پہلے دیکھے گئے خواب کو جلدہی تعبیر دے دی۔ آٹھ تھیم لینڈز پر مشتمل اس پارک میں کئی بیک اسٹیج علاقے ہیں تقریبا تقریبا85ایکڑ علاقے کو گھیر رکھاہے.پارک تعمیر ہونے کے بعد 22 ہزار آفیشلز, اسکالرز اور اداکاروں کو افتتاح میں مدعو کیا گیا تھا.

ایک انداز ے کے مطابق ہر سال ڈزنی لینڈ سے کوڑا کرکٹ کی مد میں 40 لاکھ پاؤنڈز گتہ, 13 لاکھ پاؤنڈز سبزہ, four لاکھ پاؤنڈز کاغذ, four لاکھ پاؤنڈز شیشہ, three لاکھ پاؤنڈز پلاسٹک اور 17 ہزار پاؤنڈز المونیم ری سائیکل کیاجاتا ہے. ڈزنی لینڈ پارک میں کام کرنے ہر بیج لگا جس پر اس کا نام لکھا ہوتا تاکہ غیر ضروری لوگ کاموں میں کر سکیں اور انتظامیہ سیاحوں کی خدمت کے اپنی بھر پورطریقے سے ادا کرے. دنیا کی سب سے مشہور مشروبات کی کمپنی اپنی تشہیر کے لئے اس پارک میں مفت سوڈا فراہم کرتی ہے۔ ایک وقت تھا جب امریکا کے مشہور نیوز لینڈ کی شہرت کو دیکھتے ہوئے اس کے شیئرز تھے ، مگر آج نیں صرف لیاد نہ صوچیم لینڈ نی ور لینڈ نی ور لنڈ ن ن وچیرف لینڈ ن نی موچیر لین ن ن منچی رت آج ڈزنی لینڈ پارک کی سیر دنیا بھر کے بچوں کی سب سے بڑی خواہش گردانی جاتی ہے۔



About admin

Check Also

” گھنٹہ گھر ” فیصل آباد کی پہچان

فیصل آباد کاگھنٹہ گھر ، پاکستان میں ایک ایسا گھنٹہ گھر ہے جو برطانوی راج …

Leave a Reply

Your email address will not be published.