”کائلی جینر” کے جاذب نظر انداز

دنیا کے امیرترین سیلیبرٹی خاندان ”کارڈیشین فیملی”کی سب سے چھوٹی صاحبزادی ماڈل، امریکی ٹی وی اور سوشل میڈیا اسٹار”کائلی جینر” اپنے نام کو کیش کرنے کے ہنر سے بخوبی واقف ہیں۔ سیلف میڈ ارب پتی خاتون ہونے کا اعزاز، اداکارہ کی انہیں صلاحیتوں کامرہون منت ہے۔ کائلی کے حوالے سے مشہور ہے کہ” کیا ایسا کچھ ہے جو کائلی نہیں کرسکتی ؟”

چھوٹی سی عمر میں ٹی وی شو پر کیریئر کا کرنا، کامیاب کاسمیٹک ایمپائر کی بنیاد رکھنا، فیشن متعارف کروانا اور 20سال کی عمر میں ماں بننا، تمام امور میں سے کائلی لیے کچھ بھی مشکل نہیں رہا۔ تاہم کائلی کی خاصیت جو آج موضوع مضمون ہے، وہ ہے ان کا ”فیشن سینس” جس کے سبب وہ آئے روز بین الاقوامی میگزین کےسرورق کی زینت بنی دکھائی دیتی ہیں۔ کائلی کے جاذب نظر انداز بھی ان کی فین فالوونگ میں اضافے کی ایک وجہ ہیں۔

اسپورٹس ویئر

کائلی کے عام انداز (Informal Appears to be like) کی بات کی جائے ٹی وی اسٹار کا انتخاب زیادہ تر اسپورٹس لباس ہوتے ہیں، کیژول لک میں کائلی ایتھلیٹک ڈریسنگ بے حد مشہور ہے، کو اکثرو بیشتر دیکھتے رہتے ہیں. ایتھلیٹک لک کے لیے کائلی لیگنگ اور اسپورٹس ٹاپس کا انتخاب زیادہ کرتی جو کہ نہ صرف آرام دہ لباس ہے بلکہ بے حد اسٹائلش بھی محسوس ہوتا ہے ۔ کائلی کے اسپورٹس ویئر ڈریسنگ لک کی ایک اور خاص بات، سائیڈ اسٹریپڈ پینٹس اور سیاہ انگوٹھی کا انتخاب ہے ۔

کراپ ٹاپس

کائلی کا کہنا ہے کہ لباس صرف شخصیت ہی نہیں فٹنس کے اظہار کا ذریعہ بھی ہے۔ ڈریسنگ اسٹائل کے انتخاب کے دوران جتنا خیال ٹرینڈز کا رکھنا چاہیے، اتنا ہی فٹنس کا بھی۔ یہی وجہ ہے کہ لباس کے ذریعے کائلی کی فٹنس کا اندازہ بخوبی لگایا جاسکتا ہے۔ ہر طرح سے فٹ اور اسمارٹ نظر آنے والی کائلی کیژول لک کے علاوہ کراپ ٹاپس کا انتخاب بھی زیادہ کرتی ہیں۔ کراپ ٹاپس ڈیزائن میں کائلی عام طور پر ہائی نیک ٹاپ زیادہ پہنتی جو کہ ان کی خوبصورت سی گردن کو مزید نمایاں کردیتا ہے ۔ ہائی نیک اسٹائل پر کراپ ٹاپس کے ہمراہ ،کمر سے اونچی باندھی گئی ، پھٹی جینز یا پھر ڈھیلے ڈھالےٹراؤزر کا انتخاب بھی کے حسن میں دگنے اضافے کاباعث بنتا

کائلی جینر کے جاذب نظر انداز

منی اسکرٹ

کائلی کے اسٹریٹ لک یا ریڈ کارپٹ اسٹائل کی بات کی جائے تو منی اسکرٹ لباس تمام ملبوسات پر غالب نظر آتا ہے۔ امریکا کی سڑکیں ہوں ، ریمپ واک ہو یا پھر مختلف تقاریب، کائلی اکثرو بیشتر منفرد طرز فیبرک پر مشتمل منی اسکرٹ پہنے نظر آتی ہیں۔ سرد موسم میں منی اسکرٹ کے ہمراہ پہنی گئی ڈینم جیکٹ ان کی اسمارٹنس کو چار چاند لگادیتی ہے۔ منی اسکرٹ کے ساتھ سینڈلز کا انتخاب تو عام ہے ہی لیکن کائلی کا “Kniestiefel”کے ساتھ منی اسکرٹ پہننا ایک منفرد اور سمجھا جاتا ہے۔

ریٹرو اسنیکرز

ایک تحقیق کے نتائج کے مطابق گزشتہ برس خواتین میں ہیلز کی خریداری کا رجحان 12فیصد کم دیکھنے میں آیا۔ اس کے برعکس خواتین کی توجہ اسنیکرز پر زیادہ رہی۔ اس کی خریداری گزشتہ برس کے مقابلے میں 37فیصد زیادہ دیکھنے میں آئی۔ دنیا بھر میں اسنیکرز کی ایک ارب ڈالرز سے زائد کی مارکیٹ موجود ہے۔ اسنیکرز سیلیبرٹی فیشن ایسیسری کا لازمی حصہ تصور کیے جاتے ہیں۔ ان سیلیبرٹیز میں کائلی بھی سرفہرست سیلیبرٹیز کے طور پر شامل ہیں۔ روزمرہ معمولات میں کائلی سوٹ پینٹس، بڑی ٹی شرٹ اور کمر سے اُونچی ڈینم کے ساتھ ریٹرو اسنیکرز پہنے نمایاں نظر آتی ہیں۔ آپ بھی کائلی کے اس انداز کی بآسانی نقل کرسکتی ہیں، اس لیے آپ نے ریٹرو اسنیکرز کے یا کالے رنگ میں کسی ایک کا انتخاب کرتے ہوئے اسے اپنے سراپے حصہ بنانا ہوگا۔

بالوں کا انداز

کائلی کے ڈریسنگ اسٹائل کی بات ان منفرد اور ہیئر کاذکر نہ ہو، ناممکن سی ہے۔کائلی فیشن ٹرینڈز میں اسٹائل اور کلرز کا بھی کہ ہر کچھ عرصے ان کا ہیئر اسٹائل تبدیل نظر آتا ہے۔ وہ چاہے کسی نئے اور خوبصورت ہیئرکٹ کے ساتھ دکھائی یا پھر کسی تقریب میں شرکت کے وگ اسٹائل اپنائیں، ان لباس کی طرح ان اسٹائل بھی مداحواں کو کا اہم ذریعہ ثابت ہوتا ہے۔ کائلی کے پسندیدہ ہیئر اسٹائل میں باکسر بریڈ اورسلیک باب ہیئر اسٹائل ساتھ ان کے ٹرینڈی ہیئر کلرز شامل ہوتے ہیں جن پنک، ریڈ، گرین اور بلو ہیئر کلر




Supply hyperlink

About admin

Check Also

’میکال ذوالفقار‘ باصلاحیت ماڈل و اداکار

پاکستان شوبز انڈسٹری کے چارمنگ بوائے میکال ذوالفقار نے کیریئر کا آغاز ماڈلنگ سے کیا …

Leave a Reply

Your email address will not be published.