پرائم منسٹر سیکرٹریٹ کا ٹرائیکا


*وفاقی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں پرائم منسٹر سیکرٹریٹ کے ” ٹرائیکا ” کے اختیارات کی ” مرکزیت ” کے حوالہ سے کئی خبریں گردش کر رہی ہیں لوگوں کا کہنا ہے کہ مذکورہ ” ٹرائیکا ” کو ” اعلی کلیدی عہدوں ” پر ” من پسند افسران ” کو تعینات کرنے کے مکمل اختیارات حاصل ہیں۔

واقفانِ حال کا کہنا ہے کہ آئی جی آزاد کشمیر اور آئی گلگت پاکستان کے عہدہ پر کی حاکہ تاعیناتو پر ان یںو ۔ر بتر ن مرر ر بتر ن ن ترا ر

ان کا کہنا ہے کہ سینئر پولیس افسران اس سلسلہ میں ” تذبذب ” میں مبتلا دکھائی دے رہے ہیں۔ یہ بھی سننے میں آیا ہے کہ آزاد کشمیر کے اعلیٰ پولیس افسران نے اپنے سے جونیئر کو آئی جی کے پر ر اا ر تقوق یکاو ر تقوج اجو ر تقوج عاعو ر تموج عاکےو ر تقوج عا سلہم بتیں اندر کی خبر رکھنے والوں کا کہنا ہے کہ پرائم منسٹر اہم کلیدی عہدہ پر تعینات کپاااان کے کے دو ااااان کے کے دو ااااان یں دو ااااان ے دو اااان ن نم تر نے ترتر

سیاسی بھرتیاں اور میرٹ؟

*وفاقی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں ایک میں حالیہ بھرتیوں میں ہونے والی ضابطگیوں کے ایک بڑے سکینڈل کے بارے میں کئی کر رہی ہوا ہے کہ مذکورہ این اے کے کردار کے بارے میں کئی باتیں سننے میں آ رہی ہیں. واقفانِ حال کا کہنا ہے کہ اس سلسلہ میں لندن سے آنے والے ایک نوجوان کا واقعہ سیاسی اس سلسلہ باری محفلوں میں باری محفلوں میں بحثوں محفلوں میں بحثوہ محفلوں میں

مذکورہ نوجوان حکومتی پارٹی کی ” میرٹ پالیسی ” سے متاثر ہو کر قومی خدمت کے جذبے سے سرشار وطن کی محبت میں سرکاری نوکری کو کرنے کے لئے ” امتحان ” دینے کے لئے پاکستان آیا بعدازاں جب اسے بھرتی کے تمام مراحل سے گزرنے کے معلوم ہونے فہرست تو وفاقی وزیر اور ان راست ایم این اے کی اپنے من امیدواروں کی بنا دی ان کر دیئے گئے ہو کر واپس لوٹ گیا.اندر کی خبر رکھنے والوں کا کہنا ہے نوجوان کی طرف سے کی جانے والی تک ناانصافی کرنے والوں کے خلاف کارروائی کی منتظر ہے؟

سابق آئی جی کی گلوکاری؟

*صوبائی دارالحکومت کے سیاسی اور سرکاری حلقوں میں ایک سابق آئی پولیس کی ” گلوکاری ” کے چرچے سننے میں آرہے ہیں.ان کے دوستوں کا کہنا وہ سرکاری نوکری دوان ایک طویل عرصہ سے فن موسیقی کے اساتذہ سے بھی فیض حاصل کرتے رہے ہیں ۔

واقفان حال کا کہنا ہے کہ پولیس سروس آف پاکستان اس سے قبل ان کے ” بیج میٹ ” درویش صفت پولیس افسر مرحوم اسرار یہ اعزاز حاصل کہ وہ کے ہاتھ پر بیعت تھے اور موسیقی کے علم اور لگن میں وہ ” یکتائی ” رکھتے تھے۔

گلوکاری کے میدان میں اترنے والے آئی ایک گانے گا رہے ہیں اور ان ہوتا ہے کہ بھارت کے کہنا ہے کہ وہ اپنے شوق کو مسلسل جاری رکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں اور خود کو ایک پختہ گلوکار کے طور پر منوانا چاہتے ہیں?




Supply hyperlink

About admin

Check Also

مشکل فیصلوں کے بعد عوام کو ریلیف کب ملے گا؟

ملک اس وقت شدید مہنگائی کی لپیٹ  میں ہے گذشتہ چند ماہ میں مہنگائی میں 32 فیصد …

Leave a Reply

Your email address will not be published.