معروف چینی ناول نگار ” جویوایکسی ”


ہانگ کانگ کے عوام, بشمول فنون لطیفہ سے تعلق کی اکثریت, اپنی علیحدہ شناخت کا تصور ہے, یہی وجہ ہے, ہانگ کانگ میں کوئی کتاب یا فلم بنائی جائے, تو ہانگ کانگ کے حوالے سے ہی دیکھا جاتا ہے.

پوری دنیا میں نوجوانوں کے لیے لکھے گئے ادب ” ینگ اڈلٹ لٹریچر ” کہا جاتا ہے ، یہ بھی ادب کی ایک صنف ہے۔ متذکرہ ناول نگار ، جن کا ہم نے انتخاب کیا ہے۔ ان کا نام ” جویوایکسی ” ہے یہ چینی زبان میں نوجوان نسل لیے ، اس مذکورہ صنف میں ناول گنفای ہے الےن ، اہے الےن ،ونن ز و ن بن ن ولے ہیں ،ا ن ن بن پہلے ہیں ا ن ن ن ب پہلے ا اوےن نچیای اوےن بن ب اس ناول کا نام چینی زبان میں”شائونین دی نی ، رُس میل لی ” ہے ، جس کو انگریزی میں”دی یوتھاا۔”دی یوتھاا۔یں د یوتھا ل ن دی یوتھا ل ین بوا ع عوا عن بیوز ع

اس ناول کا چینی زبان میں پہلا ایڈیشن 2016 کو معروف چینی اشاعتی ادارے”بااوہویجو ” نے چھاپا۔ ناول کی شہرت میں اس چینی اشاعت گھر کا حصہ ہے ، جس نے اس کو زبان میں شائع کرنے کے ساھ انگ یاجات ، انگ یاووکیے ک ان یاوکیے کم ب مصنفہ اسی ادارے کے لیے مزید کئی کتابیں لکھ چکی ہیں اور وہ خود بھی نوجوان قارئین میں بہت مقبول ہیں۔

, وہ اپنی تشہیر میں کہیں کا استعمال نہیں کرتیں اس ناول کی مصنفہ بھی کچھ مختلف مزاج کی ہوئی ہیں, ہے, ان کی کا محور, ان کو صورت سے پہچانتے ہیں, میں نے البتہ خاصی سنجیدہ تحقیق کے بعد ان کا کھوج لگایا ہے.

ناول کا مرکزی کردار”چن نیان ” ایک ایسی طالبہ ہے, اسکول میں پڑھتی ہے, کم گو اور شرمیلی ہے, اس کی ہم لڑکیاں, اسے اور اس کی ایک سہیلی کو مختلف طریقوں سے ہراساں کرتی ہیں. ” چن نیان ‘ ‘کی سہیلی ، اس دبائو کے تحت اسکول کی عمارت سے کود کرخودکشی کرلیتی ہے۔ ان لڑکیوں کا اگلا ہدف یہ ہوتی ہے ، مگر وہ نہ کسی طرح ، ان کے ہر حربے کو کی سحعی کرتی ہے مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل مل ما اس دوران“چِن نیان ” کی ملاقات ایک بے گھر لڑکے سے ہوجاتی ہے ، جو اس کی مدد کو آتا ہے ، پھر یہ ہے ت

اس کہانی کے بیانیے میں, کرداروں کے مکالمات, زبان و بیان چڑھائو, کیفیات اور کہانی کا کلائمکس انتہائی ہے, جس میں جذباتیت رنگ ہے, یہی وجہ ہے کہ نوجوانوں نے ناول کو پسند ادبی نقادوں کا کہنا ہے, چینی نظام زندگی, بالخصوص ہانگ میں طرز تعلیم ، چینی امتحانات کا دبائو ، اسکولوں والے منفی حالات ، جن نکاول میں بیان کیا گیا ، زز سزی سد چینی ناول نگار”جو یو ایکسی ” کے اس ناول”دی یوتھ فل یو واز بیوٹی فل ” پپ’ یٹیٹر ڈیز ” بےم ل ‘اکیم م ن ب م ن ب م ن سن مکےم سن سن مکےم 2019 آخری مہینوں میں چین سمیت آسڑیلیا ، امریکا اور مختلف یورپی ممالک میں ہوئی۔

انتالیسویں ہانگ کانگ فلم فیسٹیول میں اس فلم نے آٹھ اپنے نام کیے, دیگر مختلف غیر ملکی فلم بہت سارے اعزازات سمیٹنے یہ ہانگ کانگ فلمی صنعت میں, وہ تیسری فلم ہے, جو 2021 کو, تریانوے آسکر ایوارڈز میں بہترین ” بین الاقوامی فیچرفلم ‘ ‘کے لیے بھی نامزد ہوئی۔

اس فلم کا اسکرین پلے تین مختلف اسکرپٹ نویسوں نے کر لکھا ، جن میں مرکزی اسکرپٹ نویس”لین یھیونگ چِن نویسوں ےود ل فلم کے ہدایت کار”ڈیرک سانگ ” خود بھی نوجوان اور شخصیت کے مالک ہیں, ان کے والد”ایرک سانگ ” بھی ہانگ کانگ کے فلمی صنعت وابستہ, معروف اداکار, ہدایت کار اور کی مشہور شخصیت ہیں. اس فلم کی مرکزی اداکارہ”زے ڈونگی ” ہیں ، جنہوں نے”بیجنگ فلم اکادمی ” سے گریجویشن کرنے کے بعد اپا ن بقو ر ن بو ر ن بو ر ن بو ر ن بوو ر توقا عبےت ر ان کے معاون اداکار“جیکسن یی ” بھی نوجوان اداکار ، رقاص اور معروف موسیقار ہیں۔




Supply hyperlink

About admin

Check Also

قوم اور قومیت کے تصورات اور سر سید احمد خان

سرسید کے حوالے سے عام طور سے یہ سمجھا جاتا ہے کہ وہ متحدہ ہندوستانی …

Leave a Reply

Your email address will not be published.