حسینہ معین اپنی ذاتی زندگی پر ویب سیریز بنائیں گی ، ان کے ڈرامے کا عنوان بریسٹ کینسر ہوگا؟ Sure Urdu – Abroad Urdu Information | Sure urdu

پاکستانی ڈراموں میں لبرل, سیکولر, خود مختار, بولڈ اور نسوانی خوبصورتی سے کرداروں کی تخلیق کار حسینہ معین جلد بریسٹ کینسر کی آگاہی پر ایک ویب سیریز بنائیں گی.

جی ہاں ، 80 سالہ حسینہ معین پاکستانی اسٹریمنگ پلیٹ فارم رنسٹرا کے لیے بریسٹ کینسر کی آگاہی پا ویب سیریز ب

رنسٹرا کی جانب سے سوشل میڈیا پر جاری مختصر ویڈیو میں نے بتایا کہ انہوں نے اسٹریمنگ پلیٹ فارم بریسٹ کینسر سے متعلق ایک ڈراما لکھنے کے لیے کیا ہے.

HAREENA MOIN WITH SAMEENA PIRZADA

انہوں نے مختصر ویڈیو میں بتایا انہوں لیے متعلق آگاہی کا ایک ڈراما لکھا دیا گیا ہے اگر خواتین وہ کینسر کو شکست دے گی.رنسٹرا نے بتایا کہ ڈراما ساز حسینہ معین نے اسٹریمنگ پلیٹ فارم ایڈوائزری بورڈ کا حصہ بن چکی کا مطلب یہ ہے وہ ویب پلیٹ فارم کو مواد سے متعلق تجاویز پیش کریں گی۔

HASEENA MOIN CREATOR OF BOLD GIRLS IN DRAMA, WITH FAMOUS MOVIE STAR BABRA SHARIEF,

اگرچہ رنسٹرا نے سوشل میڈیا پوسٹ میں تصدیق کی کہ معین ان کے لیے بریسٹ کینسر ویب کسیریز بنائیں گی ، الا فا ن الیٹ فا بکر

ابھی یہ بھی واضح نہیں ہے کہ بریسٹ کینسر سے ویب سیریز کی ہدایات بھی خود حسینہ معین دیں گی یا کوئی سیریز کی ہدایت اور حسینہ بریسٹ ایسے وقت میں کیا گیا ہے جب کہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں بریسٹ کینسر سے متعلق کے لیے پنکٹوبر کا مہینہ منایا جا رہا ہے۔

پاکستان سمیت دنیا بھر میں ہر سال اکتوبر کے مہینے بریسٹ کینسر سے متعلق آگاہی کے لیے مہینہ جاتا ہے اور اس کے حوالے سے عمارتوں کو رنگ ماضی میں حسینہ معین خود بھی بریسٹ کینسر کا شکار رہی چکی ہیں اور انہوں نے بڑی بہادری مہلک بیماری کو شکست دی۔

HASEENA MOIN, WANT, DIRECT, WEB SEREIS, ON, BREAST, CANCER

حسینہ معین نے 2018 میں ثمینہ پیرزادہ کو دیے میں بتایا تھا کہ وہ 5 بہنیں اور three بھائی تھے, جن میں سے ان کے بہن اور بھائی بیماریوں وجہ سے انتقال کر بتایا تھا کہ انہیں بھی کچھ عرصہ قبل کینسر لاحق ہوگیا تھا.

انہوں نے اپنی بیماری کے حوالے سے بتایا کہ انہوں نے کے کہنے پر میڈیکل ٹیسٹ کروائے ان میں کینسر تشخیص ہوئی اس سے ان کا ایک بریسٹ بھی متاثر ہوا حسینہ معین کے مطابق جب انہیں کینسر کا پتہ چلا تو انہیں کوئی افسوس نہیں ہوا بلکہ وہ پر سکون رہیں۔ لکھاری و ڈرامہ نگار کے مطابق نے اپنے والوں اور بہترین سے کینسر کو شکست دی بیماری کی وجہ سے بھی لکھنے سے دور تھیں اور اب چوں کہ لیے وہ نہیں ساتھ ہی انہوں نے انکشاف کیا کہ ان سے کچھ دوست اپنی یادداشتیں تحریر کرنے کا کہ رہے تاہم تاحال انہوں نے نہیں لکھا اور یادداشتیں لکھیں کے کہ انسان اپنی زندگی کی ہر سچائی کو بیان نہیں کر سکتا۔

اب خیال کیا جا رہا ہے کہ ممکنہ طور پر معین کی جانب سے لکھی گئی بریسٹ سے متعلق ویب سیریز کیم پا اا ل ل و زل و ل و ن سو ال تو تو ن تو ن تو ن تو ل ال و ال و ب

HASEENA MOIN, WANT, DIRECT, WEB SEREIS, ON, BREAST, CANCER




Supply hyperlink

About admin

Check Also

” تجھے سلام ہوگا ” ۔۔۔ سلمان احمد نے قرنطینہ میں رہ کر کس اہم کام کو سرانجام دینے کا بیڑہ اٹھا لیا؟ کے حوصلے بلند کردینے والی خبر آگئی Sure Urdu – Abroad Urdu Information | Sure urdu

نیو یارک (ویب ڈیسک) گلوکار سلمان احمد نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کیلئے میدان میں آگئے۔ …

Leave a Reply

Your email address will not be published.